سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شاعر بی سبک
[ و مردى از کارگزاران او کاخى شکوهمند بر افراخت امام فرمود : ] نقره‏ها سر برآورده خود را مى‏نمایاند ، این بنا توانگرى تو را رساند . [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   محمد نادعلیان  

دوشنبه 86 بهمن 29  11:48 صبح

کی می شود تا بگذرم از این سرای بی کسی           

                                                           تا برگزینم بر دلم غمخوار و گه همنفسی

کی می شود تا عمر من یک روزه گردد بحر دوست

                                                      تا من رسم بر وصل حق نه .من نمی گویم به دوست

کی می شود تا من نهم این بار سنگینم ز دوش 

                                                     نه ای فلک من نیستم لایق به نام بنده اش

                                                      

                                      بر دل ندارم من دگر غوغا و های وصل یار 

                                                                        زیرا دگر باور شدم چون دل نمی یابم کسی

                                      بر دل ندارم من دگر هجران بر یک دلربا 

                                                                         زیرا دگر باور شدم هجران بر غیرش خطاست

                                                                        زیرا دگر باور شدم بسیار بودم در خطا   

                                                                       زیرا که من می خواستم از دلربایم دلربا


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
جمعه 103 فروردین 10
امروز:   0 بازدید
دیروز:   2  بازدید
فهرست
آشنایی با من
لوگوی خودم
شاعر بی سبک
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com